砚台

Open Up Your Door - Richard Hawley

独特的男性音色

ben:

Richard Hawley生于1967年1月17日,是英国的一个吉他手、歌手、词曲作者,一个杰出的摇滚吉它手,一个优秀的唱作人,一个用歌声轻抚人心的绅士。Richard Hawley的嗓音实在是让人为之迷醉,温润浑厚,散发着迷人的香味,说是轻抚人心一点也不夸张。


Open up your door
 打开你的爱情之门
I can’t see your face no more
 我不能够再看见你的脸
Love is so hard to find
 爱如此难寻
And even harder to define
 更难的是对爱的定义
Oh, open up your door
 哦,打开你的爱情之门吧
Cos we’ve time to give
 我们有机会得到它
And I’m feeling it so much more
 我感受到爱情如此的强烈
Open up the door
 打开爱情之门
Open up the door
 打开爱情之门


Open up the door
 打开爱情之门
I can’t hear your voice no more
 我不能够再听见你的声音
I just want to make you smile
 我只是想让你微笑
Maybe stay with you awhile
 可能的话待在你身边一会儿
Oh, open up your door
 哦,打开你的爱情之门吧
Cos we’ve time to give
 我们有机会得到它
And my feelings aren’t so obscure
 我感觉到爱情不是如此的模糊
Open up the door
 打开爱情之门
Open up your door
 打开你的爱情之门


So open up the door
 所以打开爱情之门
Cos we’ve time to give
 我们有机会得到它
And I’m feeling it so much more
 我感受到爱情如此的强烈
Open up your door
 打开爱情之门
Oh, open up your door
 哦,打开你的爱情之门吧
Love is so hard to find
 爱如此难寻
And even harder to define
 更难的是对爱的定义
Oh, open up your door
 哦,打开你的爱情之门吧
And I’ve never been so sure
 我从来没有如此的确定
Oh, open up your door
 哦,打开你的爱情之门吧
Open up your door

评论

热度(34)